En başından yazıyorum etkilenecek veya linçleyecek olan okumasın..
Kızlar ya bu aralar doğumda hayatını kaybeden anneleri falan görüyorum yani önce burada femay kullanıcı adıyla bir arkadaşımızı kaybettik daha sonra Instagram da denk geldim falan derken beni de bir korku saldı.
İlk gebeliğim de 36 haftalık bebeğimi kaybettim
İkinci gebeliğim de 29 haftalık doğum yaptım çok şükür oğlum sağ salim hayatta ama o da bende çok zor süreçlerden geçtik.
Şimdi tekrar hamileyim ve istemsizce etkilendiğimi fark ettim.
Tansiyon sorunu oluyor bende preeklampsi geçiriyorum o sebepten diğer doğumlarım problemli oldu hal böyle olunca da acaba bişey mi olur bana da bişey olursa bebeğim ne yapar doğacak olandan çok evdekini düşünüyorum çok vesvese olmaya başladı.
Bi ben miyim bunu düşünen yani var mı böyle düşünen annelerim gerçekten tavsiyeniz nedir nasıl kurtulabilirim bu düşüncelerden ?
Namazımda niyazımda bir insanım ölmwkten korkmuyorum sadece çocuklarımı düşünüyorum yani o sebepten