Bacım sen kafayımı yedin? Adamdan çocuğun olacak ve adam sevinmek yerine resmen kendi çocuğunu istememiş aldıralım demiş ve sen doğrucam diyorsun? Ne malum bu işin içinde başka bir iş olmadığı insan çocuğuna neden sevinmez? Ne malum seni bırakıp gitmeyeceği? Şimdiden de laf sokmaya başlamış sen ağırlaşınca napcaksın? Bide çalışamazsan hamileyken? Ortada kalırsan? Allah korusun bunları da düşün bence biraz hemde iyi düşün eşine güvenmiyorsan da asla ama asla ondan bir çocuk yapma derim. Kolay mı bir bebeğe bakmak şimdiden seni tek bırakacağını belli etmiş adam bunlara hazırsan tabi devam et ama değilsen… düşün derim