ogretmenanne2407 Merhabalar arkadaşlar 38 haftadayız ayaklarım ve ayak bileklerim çok şişip ağrı yapıyor ama görünürde el bileklerimde bir şişlik yok fakat iki gündür çok felaket ağrı var uykudan bile uyandırıyor ödem olabilir mi yaşayan var mı?