tanhc Sevgilimmmmmmm evet benim doktorum normal demişti. kanama görürsen korkma demişti. tahriş oluyor büyük ihtimalle. korkmayın☺️
1melek2prens1anne Sevgilimmmmmmm normal haftanız ileri de olduğu için doğumu tetiklemek için muhtemelen bastırmış doktor
hamcokelek33 Sevgilimmmmmmm kanama değil de doktotum bana lekelenme olabilir demişti. Bence doktorunuza bildirin açılmanız da varmış
Sevgilimmmmmmm tanhc ama 10 gün önce de çatı muayenesi yapıldı kanama olmadı. Bugün baya geldi bide açıklık var diyince korktum
tanhc Sevgilimmmmmmm 2. olduğu içindir belki de. zaten artık doğuralım ya doktorunuza söyleyin ama ben daha az korkuyorum şu an böyle şeylerden sona geldiğimiz için🦥
Sevgilimmmmmmm 1melek2prens1anne acile gidip bir sorayim diyordum çünkü aşırı kasık ve bel ağrım da var. Gitmesem mi
1melek2prens1anne Sevgilimmmmmmm evet ağrı yapıyor ama öyle aşırı varsa gidin isterseniz belki doğumunuz başlamıştır
Sibelipekf Sevgilimmmmmmm az bir kanama olur korkma ben de olmadı sabah 2 cm di aksma on gibi 3-4 oldu suni sancı verdiler gece 8oldu doğuma aldılar ikide doğum yaptim
Sevgilimmmmmmm Sibelipekf seninle aynı durumdayım şimdi. Sabah 2 öğle 3 şimdi 4 cm açılmış sancım var ama nst de görünmüyor
Sibelipekf Sevgilimmmmmmm ben de de gorummuyrodu onlar haleldiyorlar çatı muayenesi yaptıkça genisliyor