nnisanannesiii gece 3-4 ben kalkıp yemek yerdim😅😅 kilo problemin yoksa ve sağlıklı şeyler yiyorsan çokta önemli değil ben yiyip kilo almayan biriyim o yüzden çok çok yedim 🙈 bebeğine kilo aldıracak şeyler ye sürekli aç hissediyorsan, kuruyemiş, meyve gibi şeyler mesela👌🏻