Yenidoğan bebekler olası hastalık sebeplerinden bazılarıdır enfeksiyon, sarılık,kilo kaybı vs. Bebeğine damaryolundan antibiyotik başlarlar yedi gün tedavi sürer min gerilerse taburcu ederler. Azalmaz ya da artarsa başka antibiyotiğe başvurmak zorunda kalırlar oda yatış süresini arttırır. Korkulacak bir şey yok. Sen sütünü güzelce sağ poşetlerine koy hastaneye götür saklama koşullarına uygun şekilde. Malesef ki bilgiyi doktor vermek zorunda olduğu için tatillerde acil bir durum olmadığı sürece ailelere bilgi verilmiyor