Nur19977 Kızlar çıplak gözle güneşte gölge çizgi görüyorum ben telefonum güzel çekmiyor sizde gördünüzü 9 aydır hamile kalmaya calısıyorum hamile kalırsam kullandığım takviyeyi ve ilişki günlermi herkese yazıcam bat 10 prodictör early kullandım
Nghnnklcc Nur19977 bende bu test ile öğrendim telefonda asla belli olmuyordu testi sağa sola oynatınca belli oluyordu
prensesinannesii1 Benimde testim böyle ben görüyomm ama sanki benimde böyle yok gibide ama var gibi de
Nur19977 prensesinannesii1 bat 10 a göre biraz hafif ama benim daha yeni yerleşmiş olabilir 4gün pıt pıt attı kasığımın orası kalp atışı gibi biri dokunuyor gibi tarif olabilir çoğu gebelikte belirtiymiş tek şüphem oydu bide yürürken kuyruk sokumum sancılanıyor
prensesinannesii1 Nur19977 çok heyecanlı bence yarın tekrar yap bende yarın tekrar yapcm tüm paramız testlere gidiyo zaten 😂
prensesinannesii1 Nur19977 kuyruk sokumu ağrısı 3 gündür var hiç şimdiye kadar yaşamamıştım belimden böyle aşağıya doğru dimi benim de tahmini adet tarihine 7-8 gün var Bence yarın tekrar yaparsan koyulaşır
Cokistersengelerbence Nur19977 kanda netleştir canım🥰 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️
Nur19977 prensesinannesii1 allahım insallah 9 ay oldu korkuyordum çokk kızlar eğer hamileysem kesinlikle neu pharma pro women takviye kullanın onu kullandım bu ay kasıklarım hareketlendi direk