Arkadaşlar kendi doktorum normalde 12sinde olur muhtelemen deri sün bebeğin hareketi az gibiydi acile gittim oda nstle sancın var yatış verebilirim aslında dedi düzenli aralık yok sadece açılma da yok 12sinş beklemeyebilir dedi git eve sancı dinle dedi ama açılma yok bebek kafası kanalda daha değil sizce bu hafta olur mu o salıya kadar olabilir her kasılmanı say dedi ben karın ağrısı yaşıyorum o kasılma mı yardım lütfen