Emrahirem Haftadayım 12 kilo aldım daha kaç kilo alırım acaba bilemiyorum. Boyumda uzun değil davul gibi oldum. Hele bide çatlaklarım var. Psikolojik olarak etkiliyor,
rumikaa Emrahirem toplam 25 kilo alarak doğum yaptım hamileyken hiç çatlağım yoktu doğumdan sonra bi anda çatladım
Adsiz1998 Emrahirem 27 hafta 8,5 kilo aldım çatlak oluşacak gibi ne kadar krem sürsemde benim vücudum yatkın zaten çatlamaya
Betamom Emrahirem dogurdum. Doguma bir hafta kala bi güzel catladım ve hepi topu kilo verdikten sonra toplamda 7-8 kilo aldım. Yengem benim rahat 3 katımdı bi gıdım catlamamıs iki hamileliğinde. Yani kafanıza takmayın. Gercekten catlayacaksanız her sekilde catlıyormussunuz. Catlamayacaksada her sekilde catlamıyormus bunun en canlı kanıtı benle yengem.
Cgzz Ben 15 kılo aldım toplamda . Aklıma geldıkce bıo oıl surdum oyle her gun falan degıl unutuyodum yanı sjsj ama hıc catlagım yok hıc dogurmamıs gibiyim şükür 😅😅 normalde kılo aldıgım zamanlar catlardı ama bende bılemedım neye gore catlıyor
Esma006 Emrahirem 33 haftaligim 22 kilo aldım çatlağım koltuk altımda karnimda çıktı tek dert etmiyom valla kafama 😅
saglikciaanne Emrahirem 33. Haftaya gideceğim 2 kg aldım başından beri sadece sağlıklı beslendim ama hiç su içemiyorum desem yeri resmen zorla içiyorum çatlağım yok insallah olmaz 🥹
ArasveAnnesi21 Emrahirem 40+4 teyim 8 kilo aldım öyle fazla bir catlağim olmadı ama olanda gayet normal bence psikolojini etkilemesin sonuçta dünyaya yeni bir birey getiriyoruz bizden bir can bir parça onlarla barışık olman seni daha çok mutlu eder💞💞
betic Emrahirem of o catlaklar beni de etkiliyor. 35.haftadayım erkek cocuk karnım da davul gibi oldu yani 10 kilo aldım ve hani o catlak yaglarına batıp cıkıyorum her gün gene de alt karnımda ve üst bacaklarımda catlaklar var oturup agladım gecen gün annem dedi ki dogumdan sonra kendine bakarsan cogu gececek onların stres yapma bosver her seyin caresi var saglıklı gebelik gecirmeye bak sen 🩵
saglikciaanne aysenuryll96 ilk hamileleligimde de 38+3 te doğum yaptım toplan beş kg almıştım. Şekerim yok ama genç kızken insulin direncim vardı hamile kaldığımı öğrenir öğrenmez her iki hamilelilihim de de diyet yaptım sadece sağlıklı beslendim. Bebek zaten kilosunu 28. Haftadan sonra hızlı almaya başlıyor 28 e kadar hiç akmamıştım ama 28 den sonra dikkat etsemde kilo gelmeye başladı yavaştan :) şimdi 32+4 haftalık bakalım bu kaç ile doğum olacak. Oğlumda 4 kg doğmuştu ama bu bebeğim abisine göre minyon :)
aysenuryll96 saglikciaanne oyyyy sağlıcakla gelsin inşallah, şuan ikinci gebelik ben de yediklerime dikkat etmek istiyorum ilkinde çok kilo almıştım altıncı ayda 20 kiloyu gördüm ikiz gebelikti,, kilo iyi değil gerçekten
Sila41_ Emrahirem yarın 30 a giriyorum bende 7 kilo almıştım haftanın başında ölçüldüm, çatlaklarım fazla benimde ama kafama takmıyorum o kadar çocuk sağlıklı olsun da diyorum
hamcokelek33 Emrahirem toplam 13 kilo aldım, hele son dönemlerde çok fazla su içtim,sürekli biooil kullandım. Hamileyken hiçbir şey görünmüyordu ama doğurur doğurmaz çatlaklarım belirdi maalesef 😞