Asill01 Es_momy bnm 5+3 te alttan muayene ile cok zorlansada doktorum dinletmişti ama annenin nefesiyle karışıyor baya zor duyuluyor bnce cok erken bn baya stres yaptm acaba yanıldımı acaba dogrumu diye diye 6+5te tam duyduk cok şükür
Opmiyimgebeyim Bi 10 gun daha beklemeniz lazım en az. Bu haftada alttan bile duyulmaz yüksek ihtimal. Keseyi bile zor görebilirsiniz
asil15 Es_momy canım çok erken daha kese bile zor gözükür artı bebek daha olusmamistur 7 yada 8 haftalarda ancak duyulur
Aysecan0335 Dinlemektense attıgını görmek iyi oldugunu bilmek yeterli bu haftalarda. Benim dr prof dinletmez asla erken haftalarda atımını gösterir