Her iki kulaktan otoskleroz ameliyatı oldum, ilk dogumum olacak ıkınma normal doğumda çok aşırı mi oluyor kulaklara zarar verecek kadar mi 🥲 normali denemek istiyorum ama bu ameliyat sonrası hep sezaryen onerilmis diye duydum kendi doktorum bir şey dememişti çünkü ameliyatı olurken daha evli bile degildim. Hiç yaşayan bilen duyan var mı anneler 🥺