Sevgilimmmmmmm 6 dan beri uyanigim. Karnımın sol tarafında kramp var ve geçmiyor. Pozisyon değiştirince geçiyor sonra geri geliyor. Arada karnım sertleşiyor. Randevum 10 da artık dayanamıyorum 40 haftalığım 😔
Su123 Sevgilimmmmmmm o saate kadar beklemeyin br giriş yapın nstye bağlarlar açılma varmı diye kontrol ederler allah sağlıklı doğum nasip etsin
Bluexxx41 Sevgilimmmmmmm karın krampi için doktora gittiginizde ne dediler benimde şuan sizin tarif ettiğiniz şekilde krampim var 5 6 saattir doktora gitmeli miyim
Sevgilimmmmmmm Bluexxx41 ben sabah 6 da başladı ayni gün 4 cm açıklıkla hastaneye yatışım oldu bir sonraki gün sabah 6:40 ta doğum yaptım