Eloo3504 Gebeliğimin 24. Haftasındayım ve son 3 aydır sürekli vajina girişinde yarıklar oluşuyor canımı yakıyor hametan kullaniyorum bir süre sonra geçiyor tekrar oluyor yaşayan var mı aceba
3_bebelianne Eloo3504 Geçmiş olsun hayır yaşamadım ama normal gelmedi doktora gittin değil mi ne dedi doktor