Blzlg ben de aynı. 34+0 bugün. Saat 05:40, iki saat önce uyandım, uyku yok. Ağırlaştım iyice. Her gün yarım saat yürüyüş yapmaya gayret ediyorum. Doğum yaklaştı, korkusu da cabası. Nasıl olacak vs. Sonra emzirme nasıl olacak çok canım acıcak mı, yoksa bunlar daha iyi günler mi vs. Hepimize kolaylıkşar diliyorum💕