Sevgiseli benimde salı kontrolüm var plasenta rahim agzını kapatıyodu ilk başlarda sonra kızım tersti ikisi de düzeldi ama şuan
Kanala çenesiyle girmeye çalışıyormuş ve en ufak bi belirtim yok doğum için de ne açılma ne de incelme doktorum sezeryan olma ihtimalin yüksek bu şekilde doğum yapamazsın açılman olsa bile dedi oğlum 39+3 doğdu şuan 39+5teyim kızımın hiç gelesi yok inşallah olması gerektiği gibi girer kanala 😞 normal doğum sonrası sezeryan beni de korkutuyor