Kızlar çok zor bi hamilelik süreci geçirdim 37. Haftama geldim çok şükür bu arada tüp bebek ile hamile kaldım. 2 aylıkken babam hasta oldu 8 aylıkken vefat etti yami 20 gün önce babamı kaybettim çok stresli ve üzüntülü zamanlar geçiriyorum, 10 gün sonra sezeryan doğumum olacak eşimin ailesi ile de sıkıntılar oldu herşey üst üste geldi sütüm gelmezse diye çok korkuyorum fikir verebilecek olan var mı gelmesi için ne yapmalıyım ?