Klcarslnn
Emdikten sonra hiç sarsmayın sütü midesi sindirsin. Ve hemen yatırmayın.
Sırtını hafif sıvazlayın gazı çıksın.
Yedikleriniz de süt ile bebeğe geçtiği için dikkat edin 🙏🏻
Her şeye dikkat ettiğiniz halde yine devam ediyorsa, doktorun görmesinde fayda vardır.
Mesela benim yer fıstığı alerjim olduğunu kızımda fark ettim, normalde tüketince bir şeyler olurdu öksürme nefes darlığı falan baya etkilerdi su içerdim geçerdi. Kızımı emzirme döneminde dalmıştım baya tükettim su içtim sürekli etkisi olmasın diyee.
Ve kızımın bacaklarında kırmızı noktalar çıktı büyük küçük 2-3 gün geçmedi doktora gösterdik alerji yapmış dedi öyle anladık