Gulbahcesi_ Sevda_kygszz cok güzel aslında uyumlu baktım ama bulamadım gülşah ve fuata bızımkıler zor ısım 😅
3_bebelianne Gulbahcesi_ Canım sağolasın oğluşum 27aylık şuanda hamileyim kızım olacak isim fikir olsun diye yazdım beğenerek koymuştum çünkü sağlıkla gelsin oğluşun 😊
1devaannesi Gulbahcesi_ oğlumuz olsaydı bizde çınar Kutay yada çınar efe , çınar kurt olarak düşündük sağlıkla gelsin
Dadas Gulbahcesi_ şimdi Fuat’in Ta sını alalım sizinde Gülşah ha yı alalım 😂 Taha oldu nasıl sizce 🥰😂 sağlıkla gelsin 🤲💙
AylinYasinYagi Bir oğlum yağız atlas diğeri yaman sağlıkla gelsinler fikir olsun ☺️ yalın çok istemiştim nasip
Ayseguls_baby AylinYasinYagi bizimde erkek olursa Yaman olacak eşimin baş harfi Y ile başlıyor :) Yalın ve Yankı da düşünmüştük