esranurr12
Yanlış anlamada canım hemen hemen 3 aydan fazla hiç bir belirtin yokmu veya agrı sızı hani belki gecikmeli oluyorsun ona lafım yokta 3 aydır gebelikte olsa vucüttan vucüda fark vardır ama illa belirtin olması lazım veya karnın illa cıkmaya başlar bence 🤔 Ve bence cok sabırlı birisin hiçmi kan vermeye gitmedin bacım 🤭 çocuk varsa cinsiyeti şimdi belli etmiştir 🤭🤣 Kötü amaçla demiyorum dalgada gecmiyorum . Ama hani belki imkanlar maddi anlamda el vermedi doktora gitmenede sağlık ocagıda kan alıyor gebelik için 🤗