Kızlar , bugün akşam 9 15 gibi adet ağrısı girdi karnıma, orta şiddetin bi tık üstü gibiydi. Sonra geçti , bi yarım saat sonra daha hafif bi ağrı girdi. Üzerinden saatler geçti , şimdi hafif hafif oluyor geçiyor hemen. Ama şiddetli değil.
Daha önce yalancı kasılmalarım olduğunda bir kere ntsye girmiştim sadece tek bi sefer 45 olmuştu ntsde sancım. 45 olduğu andaki sancının nasıl bi şey olduğunu çok net biliyorum. Kasılmam sertleşmem ve bu sancı birlikte varlardı.
Şimdi ise adet ağrısı gibi bi şey yaşadım. Aslında hamileliğimin başında ilk 3 ayda buna benzer adet benzeri ağrım hep oluyordu araştırınca rahim büyüdüğü için normal diyordu. Ama sonra bir iki ay hiç olmadı. Şimdi birden olunca istemeden kaygılandım. 5 hafta önce serklaj atıldı bana, doktorum erken doğum riskim olduğunu söylüyor. Tam 28. Haftadayım.
Şimdi durdum uyumuyorum kendimi dinliyorum, adet ağrısı gibi olan bu ağrı şiddetini artıracak mı düzenli olacak mı diye. Olmadı şükür.
Yine de size sorum bayram olduğu için her yer kapalı, yarın acile falan gitmeli miyim? Bu durumu önemsemeli miyim? Sonuçta düzenli ve çok şiddetli değildi. Artık neyi ciddiye almam gerektiğini bilmiyorum.