Papatyam_42 Kızlar yeni sütyen almıştım adam akıllı giymedim bile sadece denemek için giyip sonrasında yıkadım ilk kullanımda teli çıkmış yazık günah 400 küsür para verdim birde siz nasıl yıkıyorsunuz ne yapmam gerekiyor tellerinin çıkmaması için
3_bebelianne Papatyam_42 Ya penti yada süwenden alıyorum hiç böyle sorun olmuyor normal makineye atıyorum🤷♀️
Symylldz Papatyam_42 Yıkama topuyla yıkaman daha iyi olurdu. Diğer türlü teli çıkıyor bazen arka kopyalar ilişebiliyor tambur kısmına. Yazık olmuş