Herkes yaşıyor bunu hemen hemen canım. Bebek o haftalarda alanı fazla olduğu için çok hareket ediyor. Büyük ihtimalle bir uzvunu oraya koyuyor, hatta belki oynuyor içerde. Endişelenecek bir durum değil telaş yapma. Ben o hareketleri çıkmaya çalışıyor diye düşünüp doktora bile gitmiştim😂😂 ayağını oraya koymuş ordan kendini kaydırıyordu sağa sola