Bir-anne21 merhaba doğumdan sonra bende de 2 hafta sonra sarı akıntı başladı yaklaşık 35. Güne kadar sürdü herhangi bir kaşıntı yoktu peçteyle silip zorla koklamaya çalışınca koku azıcık vardı sanki o da normla mi bilmiyorum tabi
Sarı akıntı da şöyle oluyordu peçeteye siliyordum sarı sümüksü bir akıntıydı böyle uzayan sümük gibi sonra kırkımsa adet oldum ondan sonra da öyle akıntı olmadı ama şimdi çok kafama takıyorum ya enfeksiyon oldum mu diye , sen doktora gitmiş miydin