Tugraninannesi İyi akşamlar 5. Haftamda yım bugün baya yoruldum karın ağrım var birde yürürken sağ bacaktan kalçaya bıçak batması şeklinde ağrım var normal mi bunlar daha önce düşük yaşadığım için korkuyorum acaba bebeğim duruyor mu birşey oldu muki bayramdan öncede keseyi görmemiştik daha acaba keseyi görecek miyim salı günü tam 6 haftalık olacak kalp atışını duyarmıyız ya dış gebelikse diye endişeleniyorum sizlerde bu durumu yaşıyor musunuz
Birhiss Merhabalar bende aynı şekilde kendi hesaplamama göre 5 hafta 2 günlük hamileyim henüz kese içinde gitmedim. Normalde çok ağrım yoktu ama bazanın altından bir şey almak için kaldırınca sol kasığıma ağrı girdi, çok korkuyorum bir şey oldu mı diye 🥹🥹