guloztk1 36 haftalık gebeyim. İlk hamileligim kizlar doğumdan sonra nasıl korunacağım bilmiyorm prezervatif kullanmak istemiyorum canım yaniyor ve bişey hissetmiyorum. Deri altı implant kilo aldiyormus. Son çarem spiral gibi. Varmı başka önerisi olan?
Dilaraa0740 guloztk1 deri altı implanttan korkuyorum sezeryanda bağlatmak düşüncem vardı sonra doktor yaşın daha erken belki ilerde tekrar düşünürsün dedi. Spiral da Sezeryan olanlar taktiranlar hep kaydı etti korumadi gibi şeyler duyuyorum bende çok kararsızım ya
Bir-anne21 guloztk1 eşim korunuyo hamilelikten önce şimdi doğuralı 2 ay oldu daha beraber olmadık ama muhtemelen yine aynı korunmayla devam
Papatyam_42 guloztk1 benimde eşim prezervatif kullanmak istemiyor bende bilmiyorum napıcam doğumdan sonra
Emiisko Ben deri altı imlant kulandim 3 yil cok iyi koruyo ole aman aman bi kilo almiyorsunuz bazilari da kilo almak yerine veriyo
Redpepper Eşim korunuyordu ama hamile kaldım bu yöntemle o yüzden asla güvenmiyorum Hap iğneyi sağlıklı bulmuyorum Ben doğumdan sonra spiral taktıracağım