Lavinia_35 Bende şuan 31 haftalık hamileyim Allah nasip ederse ikinci sezeryanımı olacam benimki de hep baş geliş asla ne uyuyabiliyorum ne oturabiliyorum ne de bi hareket🥹aşırı ağırlaştım yaa. 10 buçuk aylık bi kızım var ilerleyen haftalarda da uğraşmamak adına ikinci kızımın kıyafetlerini yıkadım ütüledim hastane çantamı da hazır ettim şükür kurtuldum şu telaştan🫠🫠Benimde ayakta şişmeler, zor nefes almalar, gece uyuyamamalar dönememeler sağa sola ve çok sık tuvalete çıkmalar arada da kas ağrıları mevcutt.. bi doğursaydık hayırlısıylaaa😄🤦🏻♀️🤭