Aysegrbzr06 Kızlar merhaba ben 28 haftalık hamileyim. Kan testi yaptırdığım da Demir eksikliği çıktı. Doktor da bunun için ilaç verdi. Daha önce yaşayan var mı hamilelik sırasında demir eksikliği bi problem yaşadınız mı doğum sırasında.
Beyzanur0006 Aysegrbzr06 çoğu hamileye demir ilacı yazarlar canım ben şuan kullanıyorum doktorum doğumdan sonra da bi süre kullanmaya devam etmem gerektiğini söyledi
Aysegrbzr06 Giqu internette biraz okudum da aklım karıştı. Ben 2. Doğumum da çok kan kaybetmiştim ondan kalan bir sorun. Doğum esnasında tekrar bi problem olur mu onu merak ediyorum.
Aysegrbzr06 Tazeanne2016 hayır şeker yüklemesi için kan verdiğimde çıktı. Şuan 28. Haftadayım internette erken doğum riski oluşturabileceği yazıyor. Diğer randevum da 27 haziran da bakalım doktora soracağım o zaman iyice Emin olmak için