Aysun84
Regl olmadığınıza eminseniz bu lekelenmelerde ilişki yasagı yok normalde , östrojen hızla artınca oluyor dediğim gibi .düzenszse yumurtlamanız ilaç etkısı ile vs Daha önceden yumurtladıysanız da yerleşme olma ihtimali de var . Beklediğiniz regl in geçmesini bekleyin bakalım