tazecikanneee Bebe uyutmuyor desem 👀😳 resmen çıldırıyorum kalkıp yürüyorum belki rahatlar felan diye ama yok yatıyorum yine başlıyoruz pıt pıt pıt🙊 ama sanırım doğduğunda en çok özleyeceğim şeylerden biri olacak 🥰🙊
busralivaa Bebe mideme kaburgalarıma baskı yapmaya başladı otururken hiç rahat değilim, şimdiye kadar kasıklarımda hissediyodum. şişlik olmadı bende. ödem mi var? tuzu kesip bol su içmelisin