kimebaktin4 amiin canım bizde de daha hamile değildim eşim istedi güneşi. Bir gün otururken kızımız olursa adını güneş koyucam evimize güneş gibi doğsun dedi 🥰 tamam dedim kız olursa güneş olsun adeni de ben çok beğeniyorum ❤️ Aden Güneş de karar kıldık ❤️