35 hafda🫠 ilk gebelik risklidir bunda yok sezeryan olucak. Doktor sürekli karnın sertleşirse ve sertlesmeden sonra bir anda rahatlama hissi geliyorsa ve bu zaman giderek kisaliyorsa(yani 30 dk sa 20 dk a oluyor 20 dkysa 10 dk oluyor gibisinden) dedi. Birde hareket etmesine dikkat edicekmisim 5 saat hareket etmese,tansiyon 14 den usde çıkarsa acile gel dedi. Şimdi bunlardan 2 si yok ama 1 i var gibi şimdi saat ile ve ya dk ile kontrol edicem.ne kadara düşüyor.bayram oldu ya kızlar akrabaları falan gezdik ettik .ondanmi yordummu acaba kendimi.sureklesmeye başladı sanki. Bakiyim ne oluyor .siz nasıl gittiniz hastaneye? Ve ya hangi brlirtiler vardi?