Yeniiannee biz aldık masada yemek yediğimiz zaman bizimle beraber oturup yiyor. Yemeğini orda yedirmek de rahat oluyor. Bizim işimize yaradı. İyiki almışım diyorum. Ama çok pahalısına kaçmadık. Aldığımız mama sandalyesi 75₺ idi. 7 aylıktan beri kullanıyoruz. Kızım 15 aylık hala oturuyor. Çok kullanışlı bence.