llsenoss Kızlar 2 gün gecikti hastalıgım 3 gun once negatıf cıktı ama cok sıskınlıgım ve agrım var test yapmalı mıyım test onerısınde bulunur musunuz 🥺🥺
ghostty llsenoss akıntınız falan var mı? Aynısını ben de yaşıyorum şuan. Test falan yapmadım. Son ana kadar bekleyeceğim🫠
ghostty llsenoss benim de öyle. Günlerdir sancım da var ama bekliyorum ben de. Freely diye bir test aldım bugün yapayım diye. Burada herkes yalancı pozitif çıktığını yazmış. O yüzden beklemeye karar verdim🥲
ghostty llsenoss aynen öyle ben de arada kaldım🥲 O yüzden bekliyorum. Zaten doktorum da kan testi en net sonuçtur. Gebelik testiyle falan uğraşma demişti.