Ecece440 merhaba, songül hocaya henüz hamile değilken birkaç kere kontrol ve planlı gebelik amaçlı gitmiştim, inanılmaz anaç, çok iyi birisi, yaşı ve tecrübesi de cabası, bu yüzden çok yoğun fiyatı da ondan yüksek diye düşünüyorum. Ben de hamile kalınca yüksek diye doç dr aysun fırata gitmeye başladım, o da çok iyi birisi 30 haftamız bitiyor memnunum, 2300 civarı şuan muayenesi op dr ile aynı tamamen ünvanla ilgili olduğunu düşünmüyorum fiyatların arz talep meselesine göre bence