Sedset Merhaba yaklaşık 20 gündür Lansinoh göğüs pompası kullanıyorum ancak göğüs ucumu çok büyütüp çok canımı yakıyor ve süt çok gelmiyor bu sorunu yaşayan var mı
miniksincab Sedset bende kullandım yanma ağrı bende şişme bende de olmuştu mustela göğüs ucu kremi vardı iyi geliyordu ya da tahinin üzerinde ki yağ iyiydi
miroscumm Sedset başlık kısmı göğüs ucu ölçünüze uygun olmayabilir nasıl ölçüldüğünü araştırabilirsiniz küçültmek icin aparatlar oluyor flanş olarak satılıyor trendyolda var onlardan alırsınız büyükse doğru beden kullanmak lazım verimli sağım için