Gamze010 Kızlar doktorum plasantam biraz rahmi kapatiyo dedi riskli dedi dogum cikarmi yukari neler yapmam gerek
Gamze3406 Gamze010 yapışma yoksa sorun yok, 36 hafta çıkanlari bile gördüm, telaşa gerek yok, bol bol dinlenin, ilişki yasak. Sağlıkla kavuşun bebeğimize.
Seltun Gamze010 28-30 hafta arasi cikmisti yukariya bende. Bu surecte caliyordum ama eve gelince mutlaka dinlenmeye caliyirdum ve asla agir ev isi yapmadim. Hamilelikte vucudu dinlendirmek gercekten fark ediyormus. 33 haftalarda sancim olmaya basladi dr. Zorunlu yatak istirahati verdi gercekten de iyi geldi. Biraz gec anladim ama vucudun siz fark etmeseniz bile farkli ihtiyaclari oluyor. Bir de bu konuda hic strese sokmamistim kendimi🥰 Saglikla gelsin bebeginiz🍀
Nioli Gamze010 bendede başından beri öyleydi. Hep uzan dinlen ağır kaldırma yürüyüş çok yapma merdiven inip kalkma dedi doktor. Doktorumu dinledim günlük işlerimi yaptım evde. 28 haftada yukarı çıkmaya başladı. Şuan 30 haftadayım yukarıda
ABusraaaa Gamze010 yani haftan fazla değil yukarı cikada bilir ama cikmayada bilir. Bu yüzden sen çok dikkat et. Kendini yorma 🌸