Mugum46
Dogum sancısı olması için duzenli olmalıymış. Mesela o sancı 15 dakikada bir gelicek ve 1 dakikaya yakın surup gecicek ohh bee dicekmissin. Sancının gelme sıklığı da git gide azalicakmis iste 10 dakikada 1 5 dkda bir gibi, siddet de tam tersi artacakmıs. Doktorum boyle tarif etti. Bu sekilde olmadıkça dogum sancısı olmaz yalancı sancı olur dedi. 40+1 bekliyorum bende :)