Gizem4435 Merhabalar. Ben 33 haftalık hamileyim 9 Eylül’de gidiyordum doktorum proftu ama normal doğuma girmeyeceğini soyledi ebeler yapiyormuş. Bilgisi olan var mı ebeler nasıllar? ya da doğuma girecek başka doktor var mı?