Derya_y Kızlar selam. İki gündür aşırı ödemim var ayaklarımın üstünde birer ayak daha çıkmış gibi. Doktorumla görüştüm acil kan ve hormon testleri verdim şükür her şey normal çıktı. Görsel ekleyemiyorum o yüzden gösteremiyorum ayaklarımı ama artık üzerine basamıyorum bile ağrıdan, ayakkabılar terlikler girmiyor. Var mı aramızda başka yaşayan?
deniz_95 Derya_y ilk hamileliğimde yaşamıştım maalesef. Bende de başka bir şeyde sorun yoktu. Doğumdan sonra yavaş yavaş geçti
Esma006 Derya_y 30 dan sonra benimde şişmeye başladı 34 oldum ama seninki kadar değil çok şükür şişliği ama ağrı desen var yürümek Gelmiyor içimden o derece bide yanıyor ayaklarım
Meryeminannesi20 Derya_y 35 haftam bitmek üzere bendede dün ve bugün aşırı şiş oldu ayağımda çok ayakta kaldım ona bağliyorum birazda
hllaltas25 Derya_y şu an benim de el ayak parmaklarım sızlıyor ayak tabanim aciyo 36. Haftadayim zorluyor beni de
ay_naber_ayol İlk gebeliğimde benim de ayaklarım tanınmayacak haldeydi davul gibilerdi bazen eşimle açıp ayaklarımın fotoğraflarına bakıp gülüyoruz 😂😂 iki ayrı doktora gitmiştim ikisi de normal demişti kan falan istemediler doğumdan sonra 15-20 günde eski haline döndü
Derya_y ay_naber_ayol ay ben de başkasının ayaklarına bakıyor gibi hissediyorum, numarası büyümüş müydü sizin de?
Derya_y Meryeminannesi20 benim de bugün 35+6 oldu, 2 gündür şişiyor, doğum yaklaştıkça artıyor sanırım ödem
MinikBrokoli Bizde 34. Haftadayız eller ve ayaklarım şişti, bariz belli oluyor arada ağrıyor akışına bıraktım gün sayıyorum 🥰 İlk gebelikte yoktu 2. de olunca değişik geldi bana 🤔
hllaltas25 Derya_y benimde özellikle sol tabanim kilo yüksek mi sizde acaba bende biraz fazla ilgisi var mı acaba
hllaltas25 Derya_y ben çok almadım ama yüksek kiloda hamile kaldım bulantı falan vermiştim geri aldım yine boyuma göre yüksek kilom ona bağlıyorum açıkçası