Sila41_ momysss ben kanla takip etmedim 1 hafta sonra kontrole gittim iyice temizlenmişmi diye baktık temiz dedi doktorum sonra ayım gelince normal regl oldum
momysss Parek00 benim kanamam basladı adetimle aynı döneme geldi zaten suan normal adet oluyo gibiyim çok fark yok ilk kimyasal gebeliğimdede aynıydı onda bi kere baktırmıştım 60 çıkmıştı sonra sıfırlandımı diye gitmedim hiç
acemiannne Bilseydim bende gitmezdim ya doktor gel dedi diye acike geldim şimdi gene zaten en son 7 ydi şuan adet oldum zaten düşmüştür kesin
Schaden 8 şubatta düşük yaptım, 10 günde bir kan verdim 1 mart gibi sıfırlanmıştı, 13 martta yeniden gebe olduğumu öğrendim ufak bir şokla birlikte 😅
Schaden momysss evet demişti ama bizim de bu süreçte zaten hadi çocuk deneyelim gibi bir düşüncemiz olmadı psikolojik olarak zor bi dönem oldu. Nasıl olduysa 1-2 seferden birinde denk gelmiş :D genelde düşük veya kimyasalın peşinden çok hızlı oluyor diyolar.
iremd-1798 momysss 25 gün kanama sürdü 27. Gün beta sıfırlandı. Doktor süreç tamamlandı dedi ama adet hala düzensiz 🥹