Saraylokumu Aa tamam 😄 benim sezaryen olacağım belliydi, günü verildi ama 2022’de kovid zamanları doğum yaptığım için ameliyathaneye girmeden önce kovid testi isteniyordu. Testi verdim, pozitif çıktım 🤦🏻♀️ beni doğuma almadılar o halde. Sancım falan da yoktu allahtan tarihi ileri attık. Diğer tarihi beklerken bir sabah regl oldum gibi kanama geldi. Nişan gelmiş. Hemen doktoru aradım. Panik yapma, gelin dedi. Saat öğleyin 12-1 gibiydi. Gidince bi muayene ettiler, 3 cm açılma olmuş. Sabahtan bir şey yiyip içmemiştim, o şekilde bekledim. Sonra lavman yapıldı. Saat 4te de doğuma alındım. Spinal anestezi yapıldı. Belden ufak bir iğne yapılıyor. Can acıtmıyor. İğne yapılır yapılmaz bir sıcaklık iniyor bacaklara. Direkt yatırıyorlar. Bir sürü çarşaf yığıldı önüme. Eşim de girsin demiştim o da yanımdaydı. Korkuyordum haliyle ama sakin kalmaya çalıştım. Bi 10 dk sonra bebek doğdu en şaşırdığım bu oldu. Tamamen uyuşmuyor, bacaklarda göbekte hafif el gezintisi hissediyorsunuz ama acı yok. Sonra yumurtalık kistin olduğunu da gördüler, yumurtalığımı tamamen kaplamıştı, onu da aldılar. İkinci bir ameliyat da oldum bir nevi. Yaklaşık 1 saat içinde odaya çıkarmışlardı. Çıkmadan önce de ayaklarını bacaklarımı hissetmeye başlamıştım. Sonda takılmadı. Odaya çıktıktan sonra tuvalete gitmek biraz acılı oldu. Hemen gaz çıkaramadığım için ağrım oldu. İğne ilaç istedim. Hemen korse takmışlardı ama bence gazı o da sıkıştırdı, 2 gün o sancıyı çektim. Yatağımı biraz dik pozisyonda tuttum baş ağrısı yaşamadım böylece.
Bebeği de doğunca hemen yüzüme değdirdiler. Sonra alıp götürdüler hazırlamaya. Ben gelmeden oğlumun ağlamaları odaya gelmişti 😊 giydirmişler bir güzel. Odaya gidince de emzirme için verdiler, sütüm ilk anda gelmişti. 2 gece hastanede kaldık. Çocuk ağladığı zaman ben kendime pek sahip çıkamadığım için endişe etmiştim ama annemler yanımdaydı halloldu. Eve gelince de yine annem sayesinde ağlama krizlerini atlattık. 💐
İkinci doğumumda ise bunlardan farklı olarak sonda takıldı ama anestezi altındayken ameliyathanede. Lavman yapılmadı. Korse takmadılar. Tuvalete rahat çıkabilmem için ilaç verdiler. Daha çabuk ayaklandım.