Arkadaşlar imkanı olan kesinlikle orada doğum yapmasın. kimseyi korkutmak değil niyetim ama ben de iyi şeyler duyup öyle bir hata yaptım. bebeğim doğumda oksijensiz kaldı. a ilen başlayan erkek doktor doğum süresince 1 kez tek çıktı odasından. bebeğimin nst si o kadar kötüydü ki hemşireler mesaj atıyordu. nöbetçi doktor odasında bile değildi. kesinlikle önermiyorum. hijyenden uzak. ebeler bağırıyor. ebeler herkesin yanına birini aldı benim yanıma kimsenin gelmesine izin vermediler. kaç dikiş atıldı diye ısrarla sordum onu bile söylemediler çünkü beni paramparça etmişlerdi. imkanı olan tatvana salih beye gitsin. ben bunun bedelini çok ağır ödedim kimse yaşasın istemem.