Youngmom8 ayy siz söyleyince aklıma geldi o dönem, o kadar çirkinleşmiştim ki herkes kız bebek sandı😂 sırtım boynum yüzüm kollarım her yerim sivilce oldu, bide yüzüm bi karardı anlayamadım aynaya bakmıyodum öyle çirkinlik😂bi kız yüzüme demişti tüm güzelliğin gitti kesin kız bebeğin diye. Oğluşummuş😂 şuan 27. Haftadayım yüzüm eskisi gibi hiç sivilcelenmiyorum çok nadir sırtımda çıkıyor yine ama herkes eskisinden bile güzel göründüğümü söylüyor.
O dönem çok kapatıcı kullanmadım, maske vs hepsini bırakmıştım. En başından şimdiye kadar düzenli gül suyu bide bioderma atopik nemlendiricileri kullanıyorum sadece makyaj da yapmama rağmen geçti o kötü dönem endişelenmeyin 15-16. Haftalara doğru azalmıştı benim 20den sonra iyice geçti🌸🫠