mommy_pink Biz neden böyle her şeyi kafamıza takıyoruz? Gerçekten o kadar çok kadının omuzuna binen yük var ki, neden böyle düşünüp kendinizi mutsuz hissediyorsunuz? Asla hissetmeyin, bu guzel günlerinizi mutlulukla geçirin. Çatlak olur ve çatlaklar maalesef geçmez paranızı boşa harcamayın cidden geçmez ama bu moralinizi bozmasin bende küçüklükten beri var suan 21 yaşındayım, belimin belli bi yerinde, arka dizlerimde, göğsümde var ve bununla mutluyum önceden asla aynaya bakmazdım ama simdi öyle değil. Kendi değerinizin farkına varın, kilo alınır verilir, kıyafet küçük mu geliyor, yenisi bulunur alınır önemli olan sağlıklı olmanız ve kendinizi sevmeniz, lütfenn böyle düşünmeyin küsür sandığımız şeyler, kadınlığımızın birer parçası 🙏🏻💖 Güzel günlerr🎀