Deleted33000 Betul0909 terimlerden anlamam canım ama resim atabilirsen sancı varmı yokmu söyleyebilirim
Betul0909 Deleted33000 iki tane foto attım uzun çekilde tek kareye sığmadı aynı nstnin devamı diğer foto
Betul0909 Deleted33000 bayramdan sonra cuma gideceğiz ne diyecek bakalım ben bişey hissetmiyorum normal bi şekilde gidiyorum her hafta bişey öğrenip geliyorum bende anlamadım ki nasıl olduğumu
Deleted33000 Betul0909 şimdi her hamileler bu şekilde bende öyleyim her kontrolde bişey çıkıyor valla bı dogursaydik hayirlsiyla