Kızlar testimş yorumlarmısınız herkes negatif diyor sizce varmı yokmu
SevvaallEr gorunuyor golge 5-10 dkk ıcınde cıktıysa vardır bence kan verseydınız keskee
SevvaallEr yalancı değilse pozitif
SevvaallEr çok net değil çizgi rengi pembelik var deme yanlış görmüyorum
Üst
Onurbanuu Daha yeni yaptım yaa yarın ilk işim kan vermek olacak galıba🥲
Var gebelik canım hayırlı olsun
Zhde Yaa inşallaah en emini kan olacak heralde🙇🏻♀️
Mariam2 Tesekkur ederım yorumunjz için 🤍
SevvaallEr kesinlikle bı iki gün geçsin yeniden yap bak
Zhde Tamam canım 2 gun sonra tekrar yapıcam bakalım🥲😍
SevvaallEr bnce var cnm kan ver
Eslem2112 Verıcem bugun ınsallah🥹
SevvaallEr haber ver cnm güzel haberle dön 🙏
SevvaallEr haber verir misiniz banada inşallah vardırrr 💓
Tabıkı haber verıcem🤍✨ inşallah vardır🥹
var bence de