Burcunihal Kızlar 39+3 um haftaya ,salı 40 oluyorum bugün nst girdim sancı yok yine. Açılma da 1cm ilerleme de yok yine sizce 40 hafta dolunca sezeryana dönüş yapmalı mıyım normal doğum olsun diye yapmadığım kalmadı ama hiçbir şey etki etmiyor
Merliii Burcunihal 40+1′im ben de, normal doğum bekliyorum. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama bizimkinin gelmeye niyeti yok. Eğer daha gelmezse bayram sonrası suni sancı ile başlatacağız biz doğumu, siz de sezaryen öncesi suni sancı seçeneğini düşünebilirsiniz
Semass25 Bende 39.haftaya girdim. Nst de sancı yok. 1cm açılma var ama bebeğin başı yerleşmemiş doktor sezeryan dedi. Ne yapacağımı bilmiyorum artık
Merliii Semass25 benim de sancı yok, bebek kanala yerleşmemiş hatta 38. Hafta çatı muayenesinde bebeğin kanala uzak olduğunu söyledi doktorum. Ama sezaryen değil, suni sancı önerdi bana doktorum bayram somrası için.
Semass25 Merliii doktorum demedi ama ebe başı yerleşmediği için suni de verse bir değişiklik olmaz gibi bir şey dedi