Busra2013 Kizlar 22+5 de gittim 500 gr 30 cm kizim sagolsun beslenemiyorum ne yersem kaardir diip yiyorum kilosu az geldi bana gobegimde hic yok sizde atarmisiniz bi bakin gobuse ya cok kucuk
Busra2013 Baharkle buda biraz sismis hali yemek yedim fln normalde daha kucuk gecen takim elbise giydim dugune gittim kimse anlamadi hamile olduğumu sordular 6 aylik dedim gobek nerde dediler
Nursemom90 Benimde yok fazla göbeğim sabahları nerdeyse düz akşama doğru az bucuk sisiyor kimse anlamıyor inanmıyor henüz. çocuk içerde oynamasa ben kendimde inanmıcam hamile miyim 🤣