Ness52 9.haftadayız 7 hafta 6 günken kalp atışını duydum(30 mayıs) bende hiç mide bulantısı vs yok hiç hamile değil gibiyim benim gibi olan var mı veya oldu mu acaba tedirgin oluyorum bazen ilk gebeliğim
Serivebebegi Ness52 en de aynıyım korkmanıza gerek yok ilk hamileliğimde böyleydi 2.de aynı 😄keşke biraz kussamda zayıflasam diyorum sadece
Sendenbiri Ness52 ıkı oğlumda bende öyleydim, o kadar pozitif, o kadar hareketli, hiç hlszlık, bulantı hiç bişey yokdu, ama şimdi kız bebeğim olacak inşallah, bunda dıbıne kadar hissediyorum, hamileliği.
Oznurozkatarr Ness52 aynen öyleyim bununla ilgili bir çok post açtım burada ama çok şükür 12+1 deyiz hiçbir problem yok enerjik enerjik normal hayatıma devam ediyorum sadece inanılmaz göğüs hassasiyeti yaşıyorum
Ness52 Leylalarr bende de hafif kasık ağrısı, erkenden uyku gelme ve adet olmama dışında belirti yok😂
Serivebebegi Hashasim2020 ilk hamileliğimde 58ile kaldım 68ile doğuma gittim 5sene geçti aradan Şimdi 2.hamileliğimde 67kiloyla kaldım 9haftalığım kilo almadım çok dikkat edicem inşallah 😄🌸
senem0987 Ben 4+4 de öğrendim gebeliğimi 6+1 de kal atışı duydum şuan 12+2 deyiz 4+4 ten beri hiçbir belirtim yok h hamile değil gibiyim bende çok garipsiyorum bu durumu kendimi hamile gibi hissetmiyorum sadece gebelik çizgim çıktı göğüslerim kocaman oldu ve ağrısız acısız büyüdüler bi de akşamları karnım çok şiş oluyor gaz problemim oluyor ama onun dışında kusma yok kaşık karın ağrısı yok bel ağrısı yok bütüne kadar hiçbir ağrı zorluk yaşamadım 😂
senem0987 Sementa63 ay daha belli değil cumartesi kontrolümüz var 13+1 de hem ikili test ense filan ölçülecek belki cinsiyeti de öğreniriz çok merak ediyorum 😍😍
Leontiine Ness52 şanslı olan gruptasınız şükredin😀 annemde sizin gibiymiş benim halimi görünce kadın şoka girdi. 😀😀
S-nur1 Bence belirtilerin yoğun olması için de zaten erken bir dönemdesiniz ben 18.haftalıgım bende iştahsızlık dışında hiçbir gebelik belirtisi yok olmadı da cinsiyetmiz erkek yani umarım hepinizin böyle geçer 😂