Ayseleraslan valla normalde ben özel kliniğe gidiyorum doktorum bi kaç kere alttan muayne etti hiç sıkıntı olmadı canım yanmadı . Nts için devlete gittim ordaki hemsierler filan çok tatlıydı ama çatı muayenesi yapan doktor acayip canımı yaktı kadın ya işi bilmiyordu yada bilmiyorum yani baya acıdı 😣😑